Mobiel Management Dashboard voor de Retail Markt In de retailmarkt krijgen de ondernemers, bedrijfsleiders en de teamleiders management informatie voornamelijk in papieren vorm en deze bestaat meestal uit een groot aantal cijfers. Voor de gemiddelde medewerker die met deze informatie moet werken, is het heel lastig om deze cijfers juist te interpreteren. Het gebruik van deze cijfers is enorm belangrijk, onder andere om de actuele situatie met de verantwoordelijke te bespreken. Dit speelt op allerlei terreinen dus ook in de retail bij supermarkten. In lijn met de efficiënte eisen van deze tijd willen bedrijven niet dat medewerkers lange tijd van de werkvloer zijn om deze informatie te bekijken en te bespreken maar men wil juist dat ze in de winkel aanwezig zijn om klanten te helpen. Het altijd en overal kunnen beschikken over data en de communicatie tussen ondernemers en servicekantoren kan kwalitatief beter en efficiënter gemaakt worden met behulp van custwise.

Mobiel Management Dashboard voor de Retail Markt

In de retailmarkt krijgen de ondernemers, bedrijfsleiders en de teamleiders management informatie voornamelijk in papieren vorm en deze bestaat meestal uit een groot aantal cijfers. Voor de gemiddelde medewerker die met deze informatie moet werken, is het heel lastig om deze cijfers juist te interpreteren. Het gebruik van deze cijfers is enorm belangrijk, onder andere om de actuele situatie met de verantwoordelijke te bespreken. Dit speelt op allerlei terreinen dus ook in de retail bij supermarkten. In lijn met de efficiënte eisen van deze tijd willen bedrijven niet dat medewerkers lange tijd van de werkvloer zijn om deze informatie te bekijken en te bespreken maar men wil juist dat ze in de winkel aanwezig zijn om klanten te helpen. Het altijd en overal kunnen beschikken over data en de communicatie tussen ondernemers en servicekantoren kan kwalitatief beter en efficiënter gemaakt worden met behulp van custwise.